Sporirea vânzărilor și abordarea publicului țintă

saless

Salutare!

Astăzi vă voi vorbi despre, well, să spunem doar că ultimele două articole au creat în mod natural necesitatea scrierii acestuia..

Care e cea mai mare problemă a oricărei afaceri?

Răspunsul care a trebui să fie pe buzele voastre acum este ”generarea vânzărilor”. Da, orice afacere trebuie să vândă pentru a produce profit.

Putem spori numărul vânzărilor sporind de asemenea numărul relațiilor pe care ni le creăm în special în rândul cumpărătorilor, a publicului țintă.

Cum putem crea un interes real în afacerile noastre?

În primul rând există desigur o mulțime de modalități în care am putea face asta, toate implicând o formă sau alta de publicitate. Apoi, putem apela la metodele clasice de publicitate ca publicitatea în ziare, în reviste, TV etc.  dar care sunt un pic anacronice din punctul meu de vedere deși se practică încă la scară largă.

Personal în ziua de azi este mult mai eficient să caut persoane interesate de ceea ce fac, prin intermediul internetului și a rețelelor web. Astfel am un control substanțial asupra publicității pe care o produc și asupra distribuirii acesteia, asupra impactului pe care doresc să îl stârnesc în cei cărora mă adresez dar obțin și rezultate mai relevante în ceea ce privește eficiența campaniilor mele.

Ok, abordarea unor persoane potențial interesate în afacerile noastre ține în mare parte de stilul personal dar există întotdeauna puncte comune pe care publicul nostru țintă le are ca de exemplu, frecventarea unor locuri similare cu cele în care mergem noi, funcționează pe baza acelorași principii pe care le adresăm și noi, au aceleași semnalmente (ex. vârsta 23-40, atletici) etc.

Pentru a vă face cât mai clar ceea ce vreau să spun am să vă povestesc ceva ce mi s-a întâmplat de curând.

Sunt înregistrat pe un site care îmi permite să cunosc persoane noi și mi s-a întâmplat ca în urmă cu vre-o două zile să abordez o persoană care la prima vedere prezenta potențial, adică era drăguță ca aspect fizic dar intrând în discuție cu aceasta și fiind interesat la început în mod real să aflu interesele ei am pus întrebări care să îmi dezvăluie care sunt acestea la care ea îmi spune ”straight forward”, Mind Games lucru care sigur că m-a enervat pe moment dar următoarea idee a fost că e o oportunitate de a mă distra un pic, ceea ce a urmat a fost să inițiez o conversație în care să mă folosesc de propriile ei arme (am luat-o în bătaie de joc) lucru de care nu sunt mândru binențeles dar am făcut asta numai pentru că femeia era doar o înțepată cu aere de intelectuală.

Ideea este să abordați publicul căruia vă adresați cu deschidere iar în campaniile voastre publicitare să evidențiați asta.

Exemplul meu de mai sus este relevant și din perspectiva faptului că crează o analogie între abordarea unei persoane de care am putea fi interesați din punct de vedere romantic și abordarea unora de care suntem interesați din puct de vedere profesional.

Fiți pe pace, am încheiat conversația cu persoana din istorioara mea de mai sus în mod amical (aproape) și chiar pe parcursul conversației am păstrat un ton serios și decent.

Așadar, creați un interes real în cei cărora sunt destinate produsele sau serviciile voastre și fiți îndreptați atenția către a-i cucerii în campaniile voastre publicitare.

Succes!

Etichete: , , Filled Under: Marketing și vânzări Posted on: 23 May 2016

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania