Tactici pentru creșterea bazei de clienți

gro_10
În era tehnologiei informația circulă cu o viteză incredibilă iar noi ca antreprenori putem fructifica acest lucru în favoarea noastră pentru a ne crește afacerile. Felurile de livrare a informației joacă deasemenea un rol foarte important în economia gestionării afacerilor noastre.

Cea mai de actualitate modalitate de a vă face publicitate afacerilor voastre este prin media iar internetul încă nu și-a atins adevăratul potențial în acest joc. Când spunem ”media” ne referim în mod curent la presa scrisă și audiovizuală aceasta fiind principala modalitate de difuzare a informației către consumatori.

Tactici simple pentru o promovare mai eficientă 

Considerați adăugarea de liste actualizate de produse sau servicii în interiorul semnăturii voastre din cadrul mesajelor electronice pe care le trimiteți în campaniile voastre de marketing către clienți sau abonați în general. În felul acesta nu doar vă asigurați că vă mențineți informați clienții dar astfel creați un standard prin intermediul căruia vă asigurați că aceștia vor primi în avans știri despre produse sau servicii, promoții sau politici noi.

Asigurați-vă că utilizați un sistem de răspuns automat în ceea ce privește sistemul vostru de contact sau cel de suport. Astfel vă veți asigura caă în timp ce vă veți sprijini activ clienții veți atrage atenți celor ce vă contactează de asemenea.

Hoteluri. În vacanțele sau călătoriile voastre în mod sigur v-ați cazat și în hoteluri. Hotelurile reprezintă un loc excelent unde vă puteți face gratuit publicitate. Da gratuit. Prin intermediul broșurilor, al fluturașilor sau chiar al unor publicații proprii afacerii pe care o reprezentați puteți obține acest avantaj. În holurile hotelurilor adesea găsim publicații de acest gen sau chiar cărți de vizită lăsate de oameni de afaceri tocmai în acest scop.

Asigurați-vă deasemenea că vă susțineți adepții activ prin intermediul unei comunicări frecvente chiar și doar pentru a le mulțumi că nu v-au părăsit. În acest sens nu lăsați să treacă mai mult de 14 zile în care să nu comunicați cu aceștia deoarece ei sunt susținătorii voștri pe care vă puteți baza.

Newsletter-ele sunt frecvent și fervent utilizate în ziua de azi pentru a păstra contactul cu clienții și cu persoanele interesate de afacerea voastră. De aceea este bine să creați un newsletter informativ în print  cu un design atrăgător și bazat pe furnizare de conținut pentru a crea un impact benefic afacerii voastre asupra clienților și a abonaților voștrii. Ați putea face distribuirea acestui buletin informativ ca atașament la bon-ul fiscal, la factură, la contracte, propuneri de afaceri sau ca supliment educațional.

Există multe modalități în care vă puteți face publicitate dar depinde doar de voi câtă creativitate depuneți în campaniile voastre publicitare și de marketing. De aceea creați un plan pentru fiecare campanie în parte și utilizați toate resursele de care dispuneți pentru a crea o impresie bună în mintea celor cărora vă adresați.

Succes!

Etichete: , , , Filled Under: Startup de bază Posted on: 20 March 2015

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania