Strategii de Marketing

oferte speciale

În articolul precedent v-am vorbit așa, briefly (puțintel) despre două?!, hmm, două sau trei modalități de marketare, nu mai știu dar da, astăzi voi continua pe aceeași temă..

Oferte multiple

Una dintre cele mai simple modalități de marketare pe care le cunosc este aceea de a oferi cumpărătorului oportunitatea cumpărării unui produs în plus (the buy more mania). În ziua azi dacă intru pe eMag.RO cu intenția să achiziționez un produs mi se afișează alte n produse care sunt în strânsă legătură cu cel pe care îl vreau eu și pe care l-am pus deja în coș. Pe Okazii.RO, același principiu sub ideea ”cumpărătorii care au cumpărat acest produs au cumpărat de asemenea și..”, liste întregi cu tentații, ideea este că toți marketerii încearcă să ne vândă cât mai mult. Firmele astea conduc campanii de marketing geniale, învățați de la ele, studiați-le și imitați-le. Este bine să luați în considerare aceste lucruri deoarece eficiența lor este deja dovedită științific, marketing-ul este știință și nu noroc chior.

Cheia succesului în marketing

Revin, încrederea este elementul cheie în marketing. Vedeți voi, clienții deja știu că aceste companii vând calitate și pun accentul pe aceasta, de aceea ei au încredere că produsele care le sunt recomandate de către acestea le pot îmbunătății viața. Vă amintiți, subiectivismul uman, egoismul care ne determină să optăm în favoarea unui produs, în favoarea unei companii în detrimentul alteia?!..

La fel și voi, câștigați încrederea clienților voștrii și le veți putea vinde și castraveți chiar dacă ei sunt grădinari..

Creați o relație cu aceștia și nu vă rețineți când vine vorba să-i compensați, supralicitați, oferiți-le mai mult decât v-au cerut și veți prospera cu o bază solidă de clienți.

Rebranding 

O altă metodă de marketing care vă va permite să vindeți mai mult este aceea de a produce bunuri pe care să le puteți transforma în produse mai mici economisind în felul acesta materiale dar în același timp făcându-le mai accesibile publicului larg sau publicului vostru țintă. De exemplu dacă firma voastră vinde pachete de unt de 250 gm, puteți reduce această caracteristică la doar 150 gm, în felul acesta micșorând necesarul de material pentru ambalaj dar și permițându-vă o reducere semnificativă de preț care va conduce automat la vânzări mai mari și probabil la o popularitate mai mare a produselor voastre.

Creați imagini din cuvinte

Emoțiile ne fac ușor influențabili, după cum am mai spus, oamenii sunt mai degrabă subiectivi..

Se spune că o imagine vorbește cât o mie de cuvinte, eu nu aș merge atât de departe dar are sens afirmația, cu toate acestea este mult mai interesant să creați imaginea din cuvinte, povestea este mult mai interesantă decât ideea de poveste altfel muzica ar fi mult mai neesențială existenței umane. Oamenii sunt mult mai dispuși să se lase conduși decât să își asume conducerea, de aceea utilizați cuvinte pentru a declanșa emoții în aceștia dezvăluindu-le beneficiile de care se vor bucura odată ce au ales să încheie afaceri cu voi.

Creați titluri pline de sens

Se spune că există doar 5 secunde în care putem capta atenția potențialilor cumpărători, așadar asigurați-vă că titlul mesajului vostru exprimă tot ceea ce doriți să transmiteți.în nu mai multe de 10 cuvinte ar trebui să puteți rezuma întreg conținutul campaniei voastre de marketing. Indiferent dacă puneți o întrebare provocare sau enumerați beneficiile produselor sau serviciilor voastre este bine să o faceți în 10 sau mai puține cuvinte, învățați să vă placă Twitter și veți prinde ideea..

Creați oferte de nerefuzat

Propuneți oferte de nerefuzat din prima, oamenii în general evită negocierile și preferă să plătească prețul corect pentru produsele pe care le achiziționează. În ziua de azi prețul este stabilit de calitate și nu de notorietate, iPhone este popular nu datorită notorietății ci este cunoscut datorită calității superioare a produselor Apple în general. Astfel notorietatea este dată de compania Apple produselor sale prin calitate, luați aminte deci, oferiți calitate înainte de toate și dacă puteți reduce din prețul produselor sau serviciilor voastre faceți-o dar e bine să știți că prețul nu constituie neapărat un punct final decizional în încheierea tranzacțiilor în general.

Sunt un client fidel MacUpdate.COM și vă pot confirma că firma conduce campanii de marketing foarte eficiente. Una dintre strategiile demne de remarcat pe care aceasta își bazează vânzările este aceea că lunar oferă bundle-uri (pachete) de produse software la prețuri foarte avantajoase dar care pot fi achiziționate în cadrul unei perioade scurte de timp după care oferta respectivă nu mai este reluată niciodată. Este o modalitate extrem de eficientă de a declanșa în utilizatori dorința de a cumpăra cât mai repede respectivele pachete, mai ales că de cele mai multe ori software-ul pus în vânzare de companie este de foarte bună calitate și util posesorilor de Mac-uri dar și foarte scump la sursă.

După cum puteți vedea modalitățile de atragere de cumpărători sunt multiple, de aceea atunci când vă creați strategiile de Marketing țineți seama de cât mai multe dintre acestea și puneți-le în aplicare.

Succes!

Etichete: , , Filled Under: Marketing și vânzări Posted on: 12 March 2016

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania