Când am început să scriu pe primul meu blog, nici nu mai știu cu câți ani în urmă, mi-am făcut un site în .html și îl actualizam zilnic, manual. Nici vorbă de comentarii sau interacțiune, no.
Chin, tată!
Vorbim despre bloguri astăzi și despre scopul lor și atingerea acestuia.
Scopul blogului meu de exemplu este acela de a ajuta, de a veni în ajutorul cititorului și de a-l ajuta să rezolve o problemă sau o situație.
Nu mă voi opri din a menționa asta ori de câte ori voi avea ocazia, deoarece este din punctul meu de vedere cel mai important lucru pentru succesul blogului meu și ca atare pentru al oricărui alt blog care vrea să se bucure de asta.
Cu ani în urmă, când am început să postez online ceea ce scriam, nu aveam nici un obiectiv de acest gen, cu atât mai puțin o strategie.
Pe atunci credeam că bloggingul înseamnă doar să scriu și atât. Astăzi știu că e mult mai mult.
Privindu-l ca pe o afacere, azi rezolvarea problemelor cititorilor este obiectivul meu excepție făcând ocaziile când scriu editoriale.
1. Primul lucru care mă preocupă de la un timp pentru fiecare postare este titlul.
Până în urmă cu câțiva ani, încercam să optimizez titlurile pentru motoarele de căutare și cam atât fără să iau în considerare faptul că ceea ce scriam trebuia să ajungă cât mai repede la publicul căruia mă adresam.
La un moment dat am dat un twit pe Twitter care suna ceva de genul „Marketcash, the new market that will make you quick cash!”, plus un link către fostul meu website MarketCash.Net.
Postarea s-a viralizat în minute și imediat am început să primesc mesaje și întrebări cu privire la aceasta.
Asta mi-a dat de gândit și am înțeles că un titlu bun pus într-un loc potrivit poate da un randament surprinzător.
Luând exemplu titlul acestui articol „Simple Strategii care Îți Pot Mări Traficul pe Blog cu 100%. Le Implementez Acum. ”, observăm impactul pe care îl are acesta dar și susținerea pe care i-o acord prin „Le Implementez Acum.”
Încă ceva legat de titlu…
Citesc New York Timesc regulat (îmi iau briefing-ul de dimineață), și se întâmplă că abia de curând am observat titlurile lor. Astfel am văzut că fiecare cuvânt important din titlu este scris cu Literă Mare. Mă gândesc că trebuie să fie important, este și logic, sare în ochi, și dacă nici New York Times nu știe…
2. Al doilea lucru pe care îl fac deja de ani și care pare să funcționeze este să încep fiecare postare cu o scurtă narațiune, care fie că e fictivă sau ruptă din realitate, ea se leagă în context. De curând însă am văzut cum traficul pe site s-a triplat cu simplul fapt că am scris o povestioară, „Ghiocelul și garoafa. O poveste de dragoste” fapt care îmi semnalează că oamenilor le plac poveștile.
Asta știam deja, dar țin să subliniez pentru că e important. Fantasieros.com este o dovadă destul de grăitoare în acest sens, site-ul chiar și în lipsa unor postări noi și a unei strategii de marketing primind vizitatori zi de zi.
3. Un lucru bun pe care încerc să îl fac de fiecare dată când scriu este să creez legături interne în site.
Prin faptul că leg un articol de altul ajut nu numai la sporirea traficului pe site dar și la urcarea în Google. Chiar dacă link-urile interne nu au o influență atât de mare ca link-urile externe, acestea contează și sunt importante.
Implementez chiar în acest moment după cum vedeți aceste 3 simple strategii în această postare.
Scopul blogului contează și trebuie luat în considerare în fiecare postare pe care o facem, în fiecare articol pe care îl scriem trebuie să ținem cont de beneficiile pe care cititorii le pot avea. Ne asigurăm de asta scriind pe teme specifice „strategii pentru sporirea traficului pe blog”.
„Blogul tău e pe moarte? Strategii de succes. Cum să îți mărești traficul pe blog.”, este un alt articol din seria de articole pe această temă pe care l-am scris cu gândul la scopul blogului meu.
Articolul și-a luat partea lui de trafic și continuă să fie citit în fiecare zi lucru care îmi confirmă că strategia funcționează.
Ok, dragilor, în speranța că v-am fost de ajutor, vă mulțumesc mult pentru lecturare și vă invit să vă spuneți părerea în comentarii.
Sunteți bineveniți oricând.
Vă doresc tuturor, mult…
Succes!
Spune-mi ce crezi...