
Reacțiile din partea angajaților și a consumatorilor sunt esențiale succesului afacerii mai ales când vine vorba de planificare. Luarea deciziilor în cunoștință de cauză este imposibilă în lipsa informațiilor necesare acestora.
Deciziile necalculate duc la o rată mai mare a eșecurilor și deasemenea au un impact negativ asupra afacerii.
Fără informații de calitate antreprenorul își conduce afacerea legat la ochii și în mod inevitabil către eșec.
De aceea acesta are nevoie să primească în mod constant un flux atât extern cât și intern de informații.
Cel mai bun mod de a primi informații relevante afacerii pe care o desfășurați este să întrebați experții. În situații ca aceasta cei mai buni experți de la care puteți obțime informații sunt consumatorii cărora vă adresați prin intermediul afacerii voastre. Aceștia sunt cei care vă cumpără și beneficiază de produsele și serviciile voastre.
Calitatea informațiilor
Se impune o clarificare însă.
Primirea de informații reprezintă un pas dar primirea informațiilor relevante este cu totul altceva.
Când facem referire la titlul acestui articol și anume ”Reacții pozitive – Informații de Calitate” înseamnă că informații de înaltă calitate sunt oferite în cadrul articolului și nu este doar o afirmație cu sens pozitiv cu privire la reacțiile de calitate.
Reacțiile negative pot deasemenea de foarte bună calitate și pot adesea fi mai importante decât cele pozitive.
Sistemul de examinare și analiză
Dacă doriți să luați cu seriozitate decizii pe bază de informații solide ar trebui ca afacerea voastră să beneficieze de un sistem de analiză și examinare a informațiilor scalabil și foarte bine implementat.
Prin scalabil se subînțelege că acest sistem poate fi utilizat în toate tipurile de afaceri. Un sistem de examinare a informațiilor ar trebui să vă ofere controlul asupra tuturor tipurilor de întrebări și răspunsuri pe care le-ați putea utiliza. Acest sistem vă va dobândi abilitatea de a personaliza tipul de reacție pe care veți dori să îl obțineți.
Cel mai bun lucru pe care îl puteți face pentru implementarea unui sistem de examinare și analiză performant este să aveți un început bun pornind cu scopul final în minte. Luați în considerare ce tip de informații aveți nevoie să vă construiască raportul final.
Puneți aceleași întrebări în diferite moduri pentru a evita erorile și formulați în modul cel mai simplu și ușor. Chestionarele cele mai simple vor fi cel mai probabil completate cu informații exacte și vor aduce cele mai bune rezultate. Informațiile corecte reprezintă cheia unei analize bune.
Un chestionar bine gândit cumulat cu o mulțime de informații poate genera rapoarte foarte exacte. Odată generate rapoartele de date acestea ar trebui să vă ofere posibilitatea utilizării lor în diverse moduri pentru creșterea afacerii voastre.
În cazul în care doriți să obțineți răspunsul la o singură întrebare, alte întrebări adiționale vă pot furniza alte răspunsuri de asemenea chiar dacă acestea nu au legătură cu cele mai importsnte întrebări ale voastre.
Orice sistem de examinare și analiză bun și care merită implementat va genera rapoarte foarte stufoase pline cu date importante pentru avansarea și analizarea afacerii.
Moduri diferite de agregare a datelor pot releva direcții generale și informații diferite. Deci vă va fi ușor să gestionați fiecare aspect al campaniei voastre de examinare și analiză.
Moduri de chestionare
Chestionare pot fi transmise către oameni prin email cu o condiție și anume ca înainte persoanele cărora le trimiteți să vă fi acordat permisiunea înainte.
Online
Chestionarele pe care le propuneți diferiților voștri subiecți pot fi completate online prin intermediul unui site.
Offline
Chestionarele în cauză pot fi oferite consumatorilor și sub formă de flyer sau broșură care deasemenea să ofere și informații suplimentare relevante subiecților respectivi.
Indiferent de metoda de chestionare preferată asigurațivă întotdeauna că ținta acestora este publicul țintă de care este interesată afacerea voastră.
Prin intermediul unei analize și a unei examinăro corecte vă puteți crește atât cunoștințele cât și afacerea. Deciziile pe care le veți lua for fi eficiente. Din punctul de vedere al afacerilor mici și mijlocii dar chiar și al afacerilor mari colectarea datelor și a reacțiilor reprezintă modul principal pe baza căruia se iau decizii.
Asigurați-vă că vă conduceți afacerea deștept.
Succes!
Spune-mi ce crezi...