
Salut!
Crearea unei relații cu clienții este un element fundamental în succesul oricărei campanii de marketing pe Facebook. Este ceva diferit între a lansa o serie de anunțuri de promovare și a chestiona publicul/fanii cu privire la opinia lui/lor în legătură cu produsele/serviciile afacerii noastre la care fanii chiar să ne răspundă.
Asta presupune o interacțiune directă între afaceri și fanii acesteia de pe Facebook iar importanța acestei reciprocități este practic inestimabillă.
De exemplu, o companie ca DANTE INTERNATIONAL S.A. (www.emag.ro), pune o întrebare clienților și fanilor ei despre preferințele în materie de altfel de produse și aducerea acestora în magazinul online al acesteia.
În felul acesta, compania poate primi un feedback în timp real și direct de la sursă.
O strategie bună este aceea de a adresa fanilor întrebări privitoare la interesele lor, ce anume le place și displace. Întrebări pe care aceștia le găsesc interesante.
Nu contează dacă o afacere se adresează altor afaceri sau direct consumatorilor, relațiile trebuie construite direct. Internetul și în speță Facebook, facilitează această interacțiune dintre acestea două. În fapt, Facebook merge dincolo de simpla marketare și permite sau îmbunătățește în mod real comunicarea ”față în față”, ceea ce face experiența mai reală, de asemenea.
Pagini publicitare
Odată creat contul Facebook pentru profilul personal sau pentru afacere vom avea posibilitatea de a crea o pagină (sau mai multe) specială, fie pentru afacerea noastră atașată profilului nostru personal, fie pentru produsele și serviciile pe care afacerea noastră le oferă.
Putem face asta simplu, cu ajutorul unui calculator sau al unui dispozitiv mobil conectat la Facebook.
Beneficiile unei Pagini Publicitare
Anunțurile paginii publicitare sunt menite să sporească numărul de fani foarte repede oferind oamenilor posibilitatea de a-și exprima aprecierea prin simpla apăsare a unui buton de Like. Imediat după ce au apăsat butonul Like, aceștia vor putea observa pozele, postările și actualizările paginii noastre zi de zi ajutând în felul acesta, la construirea brand-ului afacerii.
În consecință, scopul paginii este acela de a primi Like-uri și fani.
Elemente ale paginii
Indicat este ca înainte de a începe editarea paginii să ne asigurăm că aceasta nu este încă vizibilă publicului. Putem face asta în setările paginii unde putem verifica vizibilitatea acesteia.
Numele paginii
Acesta poate fi reprezentat de numele afacerii sau un nume pe care oamenii îl folosesc pentru a ne găsii afacerea, produsele și/sau serviciile.
Secțiunea ”Despre/About” o putem folosi pentru a transmite oamenilor câte ceva despre afacerea noastră, cu ce se ocupă, unde se localizează etc.
Poza de profil și coperta
Aici, este esențială alegerea unor poze care să reprezinte afacerea și să-i atribuie o atitudine pozitivă. Putem folosi pentru profil imaginea emblemei/logo-ului afacerii și o imagine a unui produs sau a unei campanii de marketing ca, copertă.
Pentru mai multe informații despre dimensiunile imaginii pentru Pagină, aici.
Ce anume dorim să facă vizitatorii paginii noastre?
În partea de sus a paginii există un link care ne permite să adăugăm un buton care să-i îndemne pe vizitatori să ia atitudine luând contact cu noi, să ne viziteze website-ul etc.
Mai multe, aici.
Odată creată pagina, indicat este să postăm imediat pentru ca aceasta să aibe activitate deja înainte de a începe promovarea ei. Putem posta pe pagină informații referitoare la afacerea noastră și la orice altceva care are legătură cu aceasta.
A crea pagini publicitare pe Facebook este ușor, de aceea în articolul următor vom discuta despre introducerea anunțurilor publicitare în aceasta.
Succes!
Spune-mi ce crezi...