Ofertă cu Timp Limitat – Percepția

Salut!

Revenind la subiectul de ieri, putem trage următoarea concluzie:

Ofertele cu timp Limitat pun presiune pe cumpărător și îi manipulează abilitatea de a lua decizii din impuls, ceea ce se dovedește adesea a fi o strategie foarte eficientă.

Acum, în ziua de azi, prea mulți netprenori (internet marketeri) s-au transformat în adevărați farseori care vând produse inferioare calitativ profitând de cumpărătorii mai puțin abili în a face diferența între un produs calitativ superior și unul inutil.

De aceea, este bine să acționăm cu grijă atunci când întâlnim astfel de oferte, fie la TV fie pe internet sau chiar în magazinele de la colț de stradă.

Interesant este faptul că putem întâlni oferte cu timp limitat, practic oriunde în ziua de azi, de exemplu:

V-ați găsit vreodată în situația de a merge într-un târg sau într-o piață să cumpărați un produs (poate în speranța că veți găsi un chilipir, posibil), după care să constatați că produsele pe care le-ați favoriza cumva sunt prea scumpe și să discutați cu unul din vânzători dar să nu puteți ajunge la un acord?, după care în momentul în care vă decideați să părăsiți taraba respectivă să fiți opriți de vânzător cu o ultimă ofertă care să fie de nerefuzat?

Ieri am vorbit un pic despre cum putem face cumpărătorilor oferte de tip OLT, din care să câștige și ei dar și noi. Ideea este în cazul acestui gen de oferte că, ele sunt în opoziție cu o perioadă de timp. Timpul este factorul principal și înțelegerea acestui lucru este foarte importantă.

Lucruri importante

În primul rând, o ofertă OLT bună trebuie să ofere o valoare mai mare decât cea a produsului pe care cumpărătorii l-au cumpărat deja sau pe care îl au în vedere, altfel majoritatea dintre aceștia, vor crede că urmează să fie înșelați și/sau vor solicita returnarea banilor pentru produsul deja cumpărat (dacă asta e situația), fie vor părăsi cu totul site-ul, în cazul că aveau de gând să achiziționeze vre-un produs de la noi.

Este foarte important ca valoarea să transpară din oferta noastră în așa măsură încât, cumpărătorul să nu aibă nici o urmă de îndoială că are beneficii reale dându-i curs.

O idee bună este să oferim cumpărătorilor noștrii tot ceea ce aceștia doresc să cumpere la un preț convenabil.

O altă idee foarte bună este aceea de a oferi garanții, de exemplu o garanție de returnare a banilor valabilă 30 de zile. Această garanție este importantă pentru că îi permite cumpărătorului să perceapă o valoare suficient de mare cât să ”riște” (în definitiv, își poate primi banii înapoi în cazul în care e nemulțumit).

Astfel, timpul este important în relație directă cu valoarea pe care cumpărătorul o conștientizează în produsul care I se oferă.

Psihologia din spatele acestei strategii este foarte simplă, aș spune, atât de simplă încât cu greu poate fi percepută de către un cumpărător fără cunoștințe de specialitate.

O garanție necondiționată de 30 de zile în care cumpărătorul poate solicita returnarea banilor, este suficient de stimulatoare pentru ca acesta să își investească banii în oferta noastră cea mai avantajoasă.

Succes!

Etichete: , , , Filled Under: Bani,Dezvoltarea afacerii,Idei de afaceri,Marketing și vânzări Posted on: 21 February 2017

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania