
Salutări tuturor!
În articolul de astăzi vom vorbi despre găsirea unei nișe.
În articolul precedent v-am dezvăluit varianta de carieră pe care o prefer eu, și anume o carieră în domeniul afacerilor. Un job permanent sună bine dar un job permanent unde eu iau deciziile importante sună și mai bine.
Pentru a porni o afacere (vorbim aici de afaceri online), este necesar să ne specializăm. Știți, am vorbit despre opțiunea specializării ca fiind una pentru o nouă carieră dar, mai important de atât, dacă sunteți deja specializați pe un domeniu anume sau dacă decideți să vă specializați într-un domeniu, puteți începe o afacere care să vă aducă profiturile la care visați chiar în acel domeniu.
Indiferent dacă aveți propriul website sau nu și indifernt dacă doriți să promovați propriile produse sau servicii sau vă gândiți să pomovați produsele altcuiva, alegerea unei nișe este încă cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru început.
Da știu, ați putea replica, ”puey moșule, vremea utilizării site-urilor în vederea promovării de produse și servicii a trecut!”, mda, ați putea.. dar website-urile sunt încă foarte necesare iar în acest caz sunt un bonus, pe ele extindeți aria publicitară și puneți oferta la dispoziția publicului. Personal, prefer publicitatea prin intermediul aplicațiilor pentru dispozitive mobile.
So, back to our subject, the niche..
Pentru a avea rezultatele dorite este nevoie să ajungeți la publicul interesat de produsele și/sau serviciile pe care le oferiți.
Cea mai la îndemână metodă de a începe este să căutați produse (digitale de preferință) asupra cărora să cumpărați drepturile de revânzare. Făcând asta, veți evita pierderi de timp și veți dobândi profituri mai consistente.
De obicei căutăm trenduri noi în site-uri care vând produse digitale precum clickbank.com sau trendbit.com. Eu v-aș sugera o altă abordare sau în fine, o abordare suplimentară..
Vom vorbi aici despre site-urile de socializare ca medii în care să căutăm trenduri noi și produse ce se caută.
Facebook și website-ul propriu
Facebook vă oferă oportunitatea găsirii și a dezvoltării unor produse și servicii unui public avid de nou. Căutați trenduri conectându-vă la diverse grupuri care vă par interesante. Facebook este cea mai mare rețea socială la ora actuală.
Pentru a crea propria voastră comunitate (ex. creați un grup nou) pe o nișă anume înăuntrul Facebook.com puteți începe cu furnizarea de informații relevante și utile publicului țintă. Puteți folosi aplicațiile oferite de site-ul www.facebook.com pentru a răspândi mesajul despre comunitatea/grupul vostru nou creat. Permiteți publicului accesul nestingherit la grup și permiteți-i să posteze comentarii liber. Postați informații privitoare la tot ceea ce implică produsele și serviciile voastre și care sunt de interes pentru publicul vostru țintă.
Pe măsură ce grupul/comunitatea va crește veți observa cum clienții își vor face și ei apariția. Odată ce aveți clienți mulțumiți de produsele voastre, păstrați legătura cu aceștia prin intermediului site-ului vostru. Mulți clienți, veți observa, sunt interesați de locul de unde au aflat despre produse sau servicii care îi ajută într-un fel sau altul și vor dori să afle despre noutățile în domeniu.
După cum am spus, puteți de asemenea conecta această comunitate de pe www.facebook.com la propriul vostru website extinzând grupul și identificându-vă pe voi înșivă ca lideri ai acestuia.
În cadrul website-ului creați pagini în care membrii vor putea posta informații în legătură cu ei și produsele sau serviciile pe care aceștia le oferă, creați forumuri și oferiți membrilor facilitatea creării propriilor lor blog-uri în cadrul website-ului vostru (puteți face asta cu plugin—ul WordPress Multisite, informații despre WordPress puteți găsi pe www.wordpress.org), creați liste cu întrebări și răspunsuri vitale nișei respective.
Odată ce oamenii vor afla despre website-ul vostru și vor începe să îl acceseze în căutare de informații relevante intereselor lor, chiar dacă aceștia nu își propun să purceadă la cumpărături pe site, vă veți putea declara mulțumiți. Gândiți-vă astfel, cu cât numărul de vizitatori recurenți va fi mai mare pe website-ul vostru și cu cât popularitatea voastră va fi mai mare, cu atât veți avea mai multe șanse ca popularitea voastră săcrească încă și mai mult. Publicitatea de la ”din gură în gură” este cea mai puternică.
Puteți de asemenea lega website-ul propriu (al afacerii voastre) la site-uri precum www.twitter.com, www.linkedin.com etc.
Succes!
Spune-mi ce crezi...