Modalități de reușită în afaceri

p_138

Salutare din nou!

Știți, mă gândesc de câteva zile la faptul că a face afaceri nu este nicidecum ușor, mai ales în România, mă tot gândesc că poate că am făcut ca operarea unei afaceri să pară o nimica toată, scuze pentru asta!

Astăzi vom vorbi despre câteva lucruri anume care vă pot ajuta în demersurile voastre de a vă câștiga veniturile din afaceri.

În primul rând cum am mai spus în nenumărate alte rânduri, aveți nevoie de determinare pentru a reuși în orice întreprindere pe care v-o asumați și întot ceea ce vă doriți să faceți. Alături de asta este bine să menționez și nevoia conștientizării lucrurilor pe care vă angajați să o duceți la bun sfârșit cât și faptul că pentru a avea succes este necesar să lucrați la asta.

Focusare, obiective și pasiune

Cheia care vă conferă accesul la ceea ce doriți să obțineți și/sau să deveniți este o focusare asupra țintei voastre finale, asupra rezultatului final pe care îl doriți atins. În general ne concentrăm asupra pasiunilor proprii, asupra obsesiilor și străbaterilor care ne definesc și din care ne extragem energia.

Cum faceți asta?

Înainte de toate asigurați-vă că aveți un obiectiv concret, că aveți o pasiune care vă împinge înainte. Este esențial să definiți această pasiune și să vă puteți explica vouă înșivă motivul pentru care vă aflați în afaceri.

Această pasiune a voastră reprezintă fundația afacerii voastre din punct de vedere emoțional. Faptul că aveți un impuls interior vă dezvăluie care este obiectivul vostru principal (ex. Pasiune = călătoriile => obiectiv principal = dezvoltarea unei agenții de turism care să ofere avantaje atrăgătoare tuturor celor interesați) și ce anume satisfacții vă va aduce. Impulsul exterior sau mai bine spus, ceea ce vă mână din afară vă arată ce aduce afacerea voastră în viața celorlalți (avantaje atrăgătoare). Cel mai probabil există concurență în domeniul care vă pasionează de aceea, este acest impuls cel care vă încurajează și vă determină să continuați.

Doar prin conștientizarea adevăratului vostru punct de focusare, prin realizarea la nivel mental a acestei pasiuni veți deveni capabili să le creați celorlalți dorința de a intra în afaceri cu voi.

Mesajul

Una din realitățile pe care este bine să le cunoașteți în afaceri este aceea că cumpărătorii privest lucrurile cel mai adesea la nivel personal și se întreabă și își răspund în același timp la întrebări precum:

– Ce poate face acest produs pentru mine?

– Care sunt beneficiile pe care produsul mi le aduce?

– Cum mă ajută (pe mine) acest produs?

Din acest motiv este necesar să vă desfășurați rapid în ceea ce privește oferirea răspunsului la întrebarea de bază (mie ce-mi iese?). Mesajul vostru către publicul țintă trebuie să explice care este valoarea produsului vostru și să-i determine să și-l dorească.

Cum puteți crea un astfel de mesaj?

Este de asemenea bine să știți că cu cât este mai scurt mesajul cu atât mai bine.

Asigurați-vă că folosiți cuvinte relevante produsului vostru și că acestea proclamă clar care este scopul acestuia și care sunt beneficiile pe care le aduce utilizatorilor, atât.

Apoi utilizați mesajul în toate ocaziile de afaceri pentru a promova produsul în cauză. Plasați-le peste tot, pe site-uri, pe cărți de vizită, pe broșuri, pe flyere, în ziare și în toate locurile pe care le aveți la dispoziție deoarece cu cât mai multă lume află despre el  cu atât și cunoașterea cu privire la toate produsele voastre va crește.

Calea voastră

Banii, huh, mama măsii! Da  știu, publicitatea costă, și costă foarte mult dar în ziua de azi există suficiente unelte gratuite care să vă poată ajuta să vă livrați mesajul către publicul vostru țintă chiar și doar pentru a-l testa pentru ca mai apoi să treceți la unelte mai profesioniste contra cost.

Cel mai bine este să cercetați ce anume folosește concurența voastră, care sunt mesajele pe care aceasta le transmite, ce cuvinte folosește, cum și să performați mai bine decât aceasta. În felul acesta creați-vă propriul stil, propriul mod de adresare și desfășurare a campaniilor publicitare și de marketing. Diferențiați-vă prin ofertă, prin calitate și prin serviabilitate.

Fără îndoială că la început veți întâmpina dificultăți dar evitați să vă descurjați și rămâneți cncentrați pe obiectivul vostru. Fiți conștienți cu privire la elementele pozitive și negative ale afacerii și diferențiați-le pe cele care pot fi evitate de cele inevitabile.

Rezolvați-le și încurajați-vă permanent cu rezultate pozitive.

Succes!

Etichete: , , Filled Under: Începeți o afacere,Marketing și vânzări Posted on: 5 May 2016

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania