Mai multă organizare, mai multă priotirizare

p_110Astăzi vom reveni la afacerile conduse de acasă.. Afacerile de acest gen ca orice alt fel de afaceri cere timp. Ca antreprenori operând o afacere din confortul locuinței proprii trebuie să fim încrezători în propriile puteri, trebuie să ne automotivăm și să ne disciplinăm astfel încât să putem face față cu succes atât pe plan familial cât și profesional (în ceea ce privește afacerile).

Atunci când vă conduceți afacerea de casă este ușor să vă lăsați cuprinși entuziasm și să lăsați ca munca, conversațiile telefonice, e-mail-urile și tot ce ține de afacerea voastră să vă ocupe tot timpul. Ca atare, este bine să vă organizați timpul și să prioritizați sarcinile, atât cele, legate de viața de familie cât și cele aparținând afacerilor voastre.

Rămâneți integri

Cel mai probabil ați ales să începeți o afacere de acasă având cele mai bune intenții în mine, v-ați gândit desigur la timpul pe care îl veți economisi și pe care îl veți putea învesti în familie, prieteni etc., sau ați decis doar să câștigați niște bani.

Lista propriei personalități 

Personalitatea proprie și ca atare propriile obiceiuri, (nu degeaba spune Aristotel că ”suntem lucrurile pe care le facem în mod repetat”), de aceea uitați-vă la voi înșivă și notați-vă lucrurile care nu vă plac și pe care ați dori să le schimbați.  Aici puteți trece lucrurile pe care le puteți schimba sau pe care le puteți face altfel astfel încât să limitați timpul pe care îl petreceți cu afacerea sau poate chiar o listă de modalități în care vă puteți relaxa.

Perioade de lucru și de pauză

Stabiliți ore și durate fixe de lucru pe care să le respectați cu strictețe. Luați pauze între perioadele de lucru. În vederea îndeplinirii acestui deziderat este bine să creați o foaie de calcul în Excel sau în Numbers și creați apoi coloane aferente fiecărui obiectiv și fiecărei sarcini. În felul acesta de fiecare dată când vă decideți să luați o pauză sau să vă întoarceți să lucrați veți scrie în acea foaie de calcul.

Dacă la sfârșitul săptămânii când veți totaliza timpul petrecut la calculator lucrând sau făcând ceva în beneficiul afacerii voastre veți constata că ați petrecut prea mult timp muncind, atunci, este bine să vă luați weekend-ul doar pentru a vă relaxa.

Folosiți acest timp pentru a vă re-evalua prioritățile și pentru a petrece mai mult timp în propria companie. Gândiți-vă deasemenea la familie și planificați timpulde lucru în aș fel încât să evitați sacrificarea timpului petrecut cu familia.

Succes!

Etichete: , , Filled Under: Dezvoltare Posted on: 16 June 2015

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania