După cum spuneam un website nu este neapărat necesar în afacerile online sau chiar în IM dar acesta poate constitui un avantaj valoros.
Astăzi vom vorbi despre domeniul web, despre crearea acestuia, despre definirea paginii principale și despre modelul de marketare prin intermediul mini-site-urilor.
Domeniul web
Vreți un website sau vă recomand să vreți un website propriu. Ok, mergeți la MXHOST și achiziționați un domeniu web și găzduire pentru acesta (MXHOST are cele mai bune prețuri iar profesionalismul lor e la cel mai înalt nivel. Vă recomand noile soluții web gen Găzduire WordPress pentru blog și website sau Magento pentru magazine online.
Deasemenea vă recomand domeniile .ro sau .com și chiar .eu pentru website de afaceri și personal. Încercați să alegeți adrese cât mai scurte pentru website-ul vostru deoarece în motoarele de căutare acest lucru este foarte important. Dacă numele de domeniu pe care îl doriți este deja luat încercați adrese formate din două cuvinte precum alex-popa.ro deoarece la mine alexpopa.ro era deja luat (by a nice guy). Nu vă temeți să utilizați ”-” în adresa domeniului vostru web pentru că acest lucru vă va ajuta în motoarele de căutare.
Crearea website-ului
Crearea unui website este un proces facil în ziua de azi. Este la fel de ușor precum instalarea unui script web. Tot ce trebuie să faceți este să utilizați un program ca Softaculous pus la dispoziție de către firma care vă oferă serviciul de găzduire pentru instalarea unui script ca WordPress sau Magento. Apoi în caz că nu sunteți mulțumiți de șabloanele care sunt deja instalate odată cu scriptul web ales puteți desigur utiliza programe de editare html ca Dreamwaver sau Front Page (există multe altele dar acestea sunt cele mai populare) pentru a vă crea propriul șablon personalizat.
Pentru cei care vor un website personalizat este bine să rețineți că nu aveți nevoie de un design sofiticat care să conțină multe funcționalități cu elemente flash sau mai multe imagini decât este necesar. Tot ceea ce aveți nevoie este un website uțor de navigat, cu un design curat și care poate fi ușor de citit. Amintiți-vă că acesta reprezintă cartea voastră de vizită. Dar în cele din urmă depinde doar de voi și de ce anume considerați că aveți nevoie voi sau afacerea voastră. Desigur, puteți cumpăra un șablon profesional de la echipe specializate precum Rockettheme www.rockettheme.com sau Template Plazza www.templateplazza.com.
Informații esențiale
În ceea ce privește informațiile pe care este bine să le adăugați în site pe lângă informațiile elementare despre voi acestea ar trebui să conțină după cum urmează:
- Definirea paginii principale
- Menirea acesteia este aceea de a explica vizitatorului motivul pentru care site-ul vostru este cel mai nimerit loc pentru a căuta ce îl interesează pe acesta; de a sublinia o problemă pe care vizitatorul ar putea-o întâmpina și la care voi i-ați putea oferi o soluție etc.
- Alegerea modelului de marketing pe care îl veți utiliza. După cum am mai spus în articole precedente aveți de ales între vânzarea produselor sau a serviciilor proprii fapt care vă va aduce profituri de 100% sau promovarea produselor sau serviciilor altora ceea ce vă va oferi doar un comision de cele mai multe ori satisfăcător.
Mini-site-uri
Ca utilizatori obișnuiți ai internet-ului în mod sigur ați întâlnit website-uri care oferă un singur produs sau în caz contrar produse din aceeași categorie și sunt de obicei sub formă de scrisoare adresată vizitatorului. Aceste website-uri sunt create pentru a vinde dintr-o singură încercare. Acestea conțin tot felul de informații destinate să convingă vizitatorul și de cele mai multe ori aceste informații au un efect foarte puternic determinând vizitatorii la plasarea unei comenzi. Dacă aveți propriul vostru produs acest model de marketing este cel mai potrivit pentru voi pentru că se adresează direct unui public interesat.
ATENȚIE!
Nici un vizitator neinteresat nu va petrece mai mult de 3 secunde pe un mini-site de cele mai multe ori acesta anticipând apariția unui astfel de site ca fereastră pop-up și fiind pregătit să o închidă instant.
Succes!
Spune-mi ce crezi...