Ok, în ultimul articol am vorbit un pic despre forma verbală a anunțului publicitar, despre designul acestuia, despre ce ar trebui și nu ar trebui să conțină acesta din punct de vedere grafic și despre cum ați putea personaliza anunțul în așa fel încât să fie eficient. Bun lucru făcut înseamnă că în acest moment ați atras atenția publicului ;i este timpul să mențineți acest bun câștigat spunându-i în mod clar care sunt benficiile pe care i le poate aduce produsul vostru.
De reținut:
Cumpărătorul căruia vă adresați nu pune preț pe detaliile de fabricare a produsului ci singurul lucru de care este interesat el este care sunt beneficiile pe care achiziționarea produsului vostru îi aduce lui.
Ce vrea publicul în general:
- Fericire
- Mai mulți bani
- Confort
- Popularitate
- Sănătate
- Frumusețe
- Siguranță
- Succes
- Timp liber
și în general în această ordine..
Ce vreți voi de la el?
În esență ceea ce vă doriți în continuare este să îl convingeți că prin cumpărarea produsului/serviciului pe care îl promovați acesta va obține avantaje precum următoarele:
- Bani
- Confort
- Fericire
- Timp liber
- Etc.
Este esențial să vă puneți în situația celui ce vă vizualizează anunțul vostru. Este important să vă întrebați cum ați reacționa la impactul cu anunțul vostru publicitar dacă l-ați vedea pentru prima dată, v-ar provoca acesta din punctul de vedere dorințelor sau al necesităților voastre emoționale și al poftelor voastre de orice fel?
Este important să cunoașteți răspunsul la aceste întrebări.
Notă:
Lucrurile care vând în general au o rezonață emoțională puternică.
Este bine să recunoașteți aceste trăsături în publicul căruia vă adresați. Anume dorințele, poftele și nevoile emoționale ale oamenilor vor vinde întotdeauna mai repede decât promovarea pe baza caracteristicilor de oricare alt gen.
Pentru a crea anunțuri publicitare bune este esențial să cunoașteți publicul căruia vă adresați și să știți cu exactitate ce anume vrea acesta, care sunt nevoile lui și ce anume trebuie să-i spui pentru a-l convinge că produsul/serviciul vostru îi va împlini fiecare din aceste nevoi.
Detalii despre produs/serviciu
Atacați publicul interesat din perspectiva sa proprie. Este critic să îi prezentați acestuia motive să rămână interesat de ce află pentru ca mai apoi să îi cereți să plaseze o comandă. Altfel spus acum este momentul să vă construiți credibilitatea în mintea celui pe care îl țintiți. Aici trebuie să îl asigurați de corectitudinea deciziei sale de a cumpăra – dați-i dovezi ale bebeficiilor pe care I le-ați promis mai sus și chiar să-i oferiți diferite garanții care să-i susțină încrederea că decizia sa este una bună.
Date și informații
Este bine să prezentați informațiile care pot fi dovedite în privința produsului vostru și care pot fi aduse potențialului cumpărător ca motive reale de achiziționare a produsului sau serviciului în cauză luând în considerare faptul că cu cât aduceți mai multe astfel de informații reale cu atât anunțul vostru va fi mai credibil. Deasemenea creați și dovediți convingerea posibilului cumpărător și determinați-l să își dorească produsul. informațiile convingătoare pot reprezenta motive pentru cumpărător de a cumpăra produsul. Amintiți-vă ca voi cunoașteți deja ce dorește potențialul cumpărător așa că tot ce trebuie să faceți este să-i oferiți motive sau altfel spus scuze de a cumpăra produsul vostru furnizându-i astfel de informații veridice.
De reținut
Oamenii tind să creadă lucrurile care fac apel la dorințele, temerile și la alte emoții. Oamenii cred ceea ce vor ei să creadă astfel că din momentul în care stabiliți care sunt aceste dorințe și credințe care îi reprezintă puteți folosi elementele logice și raționale pentru a le susține. Cel ce vede anunțul și este interesat de acesta vrea să îi acorde și credibilitate așadar depinde doar de voi să îi susțineți dorința.
Dacă produsul pe care îl promovați vă aparține atunci vă va fi ușor să stabiliți care sunt atuurile pe care le puteți folosi pentru a declanșa decizia de cumpărare în mintea publicului vostru țintă. În caz contrar și anume dacă vă afiliați unui partener ale cărui produse sau servicii să le promovați, în acest caz este recomandat să studiați foarte bine produsul sau serviciul ales în așa fel încât să cunoașteți fiecare aspect al acestuia; imaginați-vă care sunt dorințele potențialilor cumpărători; culegeți informațiile relevante în legătură cu produsul sau serviciul și în mod cert printre acestea argumente pe care le veți putea utiliza în favoarea susținerii deciziei de cumpărare a cumpărătorului.
Tot aici veți scoate la iveală rezultate ale testelor făcute, statistici ale vânzărilor în creștere, popularitate sporită, mărturii ale cumpărătorilor etc.
Succes!
Spune-mi ce crezi...