Implicare și fructificare


După cum am observat în ultimul articol structura unui anunț publicitar este de forma:

– Titlu

– Corp

– Coadă

Dar acesta nu este singurul lucru care se putea observa din articolul precedent. Ceea ce a mai scos în evidență articolul precedent este faptul că în ceea ce privește structura anunțului publicitar în internet marketing aceasta este oarecum diferită sau livrată diferit.

În internet marketing anunțul de obicei grăbește, incită și este menit să atragă atenția publicului ”Acum!„. După cum am observat anunțul este ori o promisiune ori un avertisment.  Deasemenea de cele mai multe ori veți formula mesajul publicitar sub forma unei întrebări (ex: vreți să; v-ar place?!) ceea ce vă va oferi atât avantaje cât și dezavantaje unul din avantaje fiind cel privind costurile iar ca dezavantaj veți avea probabil faptul că va trebui să comprimați un mesaj astfel că acesta va trebui nu doar să atragă atenția ci și să ofere suficiente informații ca privitorul să vrea să afle mai multe.

Întrebări în anunț?

Da, în anunțurile obișnuite este puțin probabil să întâlniți întrebări deoarece acestea vă vor oferii suficiente informații să înțelegeți mesajul.

Ideea este că din momentul în care privitorul va  vedea anunțul și va înțelege că ceea ce citește este o întrebare acesta nu se va putea abține să vrea să afle mai multe informații și va face click pe anunț pentru a merge la pagina unde se află produsul sau unde se oferă mai multe informații.

Cel mai eficiente întrebări pe care le puteți formula în titlul anunțului sunt acelea care provoacă privitorul, acelea care îl implică emoțional și nu permite suficența unui răspuns de genul ”da sau nu”.

Afirmații în anunț

Afirmațiile în mesajele publicitare funcționează de fapt ca avertismente.

”Veți face senzație!” 

Afirmațiile pot avea deasemmenea un impact puternic asupra psihicului privitorului determinând aceeași reacție ca în cazul întrebărilor atâta timp cât acestea sunt formulate inteligent.

După cum se vede în anunțul de mai sus ”Veți face senzație!” avertismentul este cu privire la un aspect emoțional al privitorului. În acest caz anunțul poate continua, cu o condiționare ”Dacă veți face..; Dacă veți continua”, cu un alt avertisment, ”Faceți click acum; Fiți încrezători!!” etc.

Notă:

Atenție mare deoarece mesajele publicitare provoacă psihologia publicului. Nu încercați să fiți mai inteligenți decât publicul căruia vă adresați deoarece nu puteți fii. Tratați publicul vostru cu respect deosebit și chiar cu reverență deoarece acesta este cel ce vă susține afacerea. Anunțurile voastre pot încerca să păcălească privitorul dar acesta se poate simți jignit, saturat sau chiar plictisit de strategia voastră și vă poate da un refuz permanent.

Așa NU!

Anunțurile în domeniul internet marketing-ului de multe ori pot fi enervante prin insistența lor ceea ce de cele mai multe ori le vor face să fie privite ca mesaje SPAM (nedorite).

Acest lucru este nedrept!

Nu insistați cu mesaje popup pe pagini de internet unde acestea nu au ce căuta. Daca în propriul vostru blog sau website doriți să afișați anunțuri la produsele proprii (gen popup) (lucru pe care nu îl recomand deoarece va face experiența de navigare a vizitatorului mai dificilă și nu va furniza nici un fel de plus valoare) căutați o metodă de servore a acestora într-un mod mai elegant gen link-uri direct în website.

Aveți grijă să nu vă supărați audiența deoarece depindeți de ea.

Succes!

Etichete: , , Filled Under: Bani,Startup de bază Posted on: 9 May 2015

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania