Forma și designul anunțului publicitar


Anunțuri – Forma verbală

Din punctul de vedere al formei sale verbale anunțul ca să demonstreze o eficiență maximă trebuie să intre în conștiința publicului interesat. Ca acest lucru să se întâmple este bine ca mesajul să fie format într-un mod care să reflecte o familiaritate a celui ce-l vizualizează.

Exemplu:

Vrei să înveți cum poți să câștigi 100 de Euro pe zi?

Observați?

Spre deosebire de anunțurile convenționale din reclamele pe care le vedem la tv, le auzim la radio și le găsim oricând în ziare și reviste unde formalitatea mesajului înfrânge de multe ori mesajul în sine în Internet Marketing adresarea este una mai directă, colocvială.

Ideea este aceea de a implica personal, de a-l scoate din ideea unei reclame convenționale pentru ca acesta să observe mesajul.

Mesajul de mai sus șochează în așa fel încât cel ce îl vizualizează cu greu va trece peste el fără a-i da atenție.

În general anunțurile publicitare în domeniul internet marketing-ului sunt asemănătoare ele diferențiindu-se de cele mai multe ori doar prin aranjarea cuvintelor. Acest lucru se întâmplă pentru ca vânzătorii implementează sisteme de afiliere unde oferă comisioane foarte mari iar cei ce aderă ca afiliați nu au suficientă creativitate ca să vânda produsele sau serviciile în mod diferit de ceilalți afiliați.

De aceea privitorul poate fi atent la anunțul care i se arată dar mesajul în final nu-i captează interesul pentru că acesta nu îl implică la nivel personal și nu are ceva suficient de diferit în el ca să îl provoace în vre-un fel.

Anunțuri – Moduri de captare a atenției

Titlurile publicitare (corect denumite)au exercită o puternică atracție fundamentală dar uneori este mai eficient utilizate sub formă de titluri de carte.

Exemplu:

Cine dorește să intre în lumea celor bogați? Aflați cum puteți câștiga 100 de Euro pe zi. Psihologia aici este că toată lumea tânjește după sentimentul de apartenență și cu cât grupul căruia doriți să-i aparțineți prezintă mai multă valoare, prestanță, vizibilitate publică etc. cu atât titlul vostru publicitar expus în anunț va avea mai mult succes.

Subiectul anunțului

Subiectul vostru principal ar trebui să fie persoana căreia vă adresați respectiv ”el, ea”. De aceea oricâdecâteori este posibil utilizați pronumele ”tu” în titlul anunțului vostru și de-a lungul acestuia pentru că în definitiv voi vă adresați unei singure persoane și anume persoanei care vizualizează anunțul în persoană iar aceasta trebuie să simtă că îi vorbiți ei special și nu tuturor din oraș sau din țară.

Personalizare 

Oridecâteori vă propuneți să concepeți un mesaj menit să vândă un produs sau un serviciu ar trebui să vă puneți în situația de a vorbi ca și cum ați fi față în față cu cel căruia vă adresați. Spuneți ceea ce aveți de spus și vindeți-i oferta voastră. Particularizați și puneți întrebări precum:

  • Acestea sunt lucrurile care te deranjează?
  • Sunt acestea lucrurile pe care le cauți?
  • Este acesta tipul de persoană căreia dorești să-i vinzi?

Notă:

Argumentul de a vă afla în situația potențialului vostru cumpărător și chiar să răspundeți la întrebările pe care le veți formula în sprijinul conceperii mesajului publicitar.

Încadrare

Cadrul imaginat pentru anunț trebuie deasemenea să solicite atenția publicului. În orice caz aveți două posibilități de rezolvare a acestei probleme.

  1. Ori creați un cadru foarte deosebit astfel încâ să iasă în evidență prin frumusețe, grandoare, prestanță etc. în așa fel încât să nu poată fi trecut cu vederea.
  2. Ori acesta poate fi atât de simplist conceput încât să atragă atenția prin însăși simplitatea sa.
  3. Foarte important este să nu vă lăsați duși de val și să împodobiți anunțul ca pe, pomul de Crăciun cu grafică irelevantă acestuia. Anunțul trebuie să dea senzația de provocare și mișcare dar acesta este bine să evite a obosi ochii publicului sau să distragă de la mesajul pe care doriți să îl transmiteți.

Grafică acceptată:

Orice fel de grafică prezentată în cadrul anunțului publicitar trebuie să aibă lehătură cu produsul sau serviciul promovat, cu utilizarea acestuia sau cu mesajul conceput.

Grafică no-no:

Elementele grafice nu ar trebui să fie folosite doar pentru înfrumusețarea anunțului chiar dacă se dorește ieșirea în evidență.

Notă:

Orice ilustrație din cadrul anunțului ar trebui să conducă la vinderea produsului și să susțină detalii specificate în anunț.
Succes!

Etichete: , , Filled Under: Bani,Startup de bază Posted on: 11 May 2015

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania