
Salut!
EMag a ajuns de toată jalea. În goana după profit eMag a diminuat mult calitatea serviciilor pe care le oferă clienților săi, fideli sau doar ocazionali.
Sunt sau mai bine spus eram, client fidel eMag, dar de la un timp am început să mă întreb care e motivul pentru care fac asta din moment ce e clar că căcatul ăsta de magazin online nu mai oferă de mult timp la un nivel calitativ acceptabil serviciile pe care ni le pune la dispoziție.
Jegoșenia eMag
De când am comandat/achiziționat/cumpărat/plătit/etc de la eMag un router. Le-am dat banii înainte ca la curve (am achitat online), și exact ca acestea, m-au înșelat.
Inițial, înainte să plasez și să achit comanda am crezut că voi primi produsul a doua zi. Apoi după ce am plătit online, în contul meu de client am aflat că până pe 23 urmează ca produsul să intre în posesia mea. Pe 23.12.2017 am sunat la eMag și am fost asigurat că cel târziu până la orele 18:00 ale aceleiași zile voi primi produsul și că curierul Sameday24, ironic nume aveam să aflu mă va anunța chiar înainte să vină la mine.
Nexam, canci, ziua aia a trecut ca un ghimpe tras prin cur. Ziua următoare urma să fie ajunul Crăciunului și bineînțeles că cretinii de la eMag nu lucrează deși pe site se stipulează că oferă suport 24/7.
A urmat Crăciunul iar eu sunt băiat înțelegător, nu-i puteam suna să insist cu livrarea produsului meu. Iată că a trecut și ziua de Crăciun și azi am sunat direct la curier unde am aflat că e a doua zi după Crăciun și curierul nu lucrează.
Măhi, măhi, măhi nu sunt ei niște românași pur sânge?
În plus, ăștia au program limitat de lucru de la 09:00 la 18:00 Luni-Vineri.
Curier a la eMag
Cu ceva vreme în urmă eMag a achiziționat pachetul majoritar de la o firmă de curierat. Ghiciți care este numele acesteia.
Mda, ați ghicit. Sameday24 e firma de curierat cu care eMag mi-a expediat produsul și aceasta face parte din portofoliul ei. Interesant, în goana după profit, îmiBag (emag) a început să taie pe la colțuri.
Și mai interesant este faptul că produsul meu e la ăștia de 5 zile, din data de 20.12.2017, dar eu sunt bombardat cu mesaje de la magazinul lui Pește îmiBag, cum că produsul respectiv (router-ul meu), tocmai și-a diminuat prețul (mă-ntreb dacă și calitatea).
Cred că SPAMogii de la îmiBag vor să anulez comanda și să o refac cumpărând la noua lor ofertă care în realitate are prețul mărit cu vre-o 40 de lei față de cel la care am cumpărat eu.
În fiecare zi eMag/îmiBag mă stresează cu mesaje cu oferte de sărbători, ca și când eu aș mai cumpăra vreodată de la ei.
După părerea mea eMag e unul dintre cele mai scumpe magazine online din România, dar știți ce? Eram dispus să plătesc pentru servicii Premium (faptul că primeam produsele în ziua următoare comenzii și posibilitatea returnării acestora în 30 de zile), care existau în realitate până în urmă cu vre-un an. De atunci am continuat să cumpăr de la ei în speranța că își vor reveni. De fiecare dată coletele mi-au sosit cu întârziere de atunci.
Cred că eMag s-a transformat în îmiBag de ceva vreme și în mod clar îi pasă mai mult de profit decât de calitatea serviciilor pe care le oferă. Pentru că în realitate eMag asta e, un furnizor de servicii, nu produce nimic și după părerea mea dacă o va ține așa își va pierde o parte dintre clienți.
Succes!
Spune-mi ce crezi...