Faceți-vă remarcați

p_121

De câte ori v-ați întrebat dacă nu cumva șeful, colegii sau oamenii din jurul vostru la locul de muncă  au ceva împotriva voastră?

Se spune că orice birou are două feluri de oameni, unii care rămân în umbră și unii care imediat ies în evidență. Este bine să știți că pentru a reuși în crieră este necesar să obțineți și aprecierea șefilor. Același lucru îl putem spune în legătură și cu colegii de muncă, o aprobare din partea acestora ar adăuga plus valoare succesului carierei noastre.

Am început această serie de articole pe subiectul carieră deoarece am observat că în România, oamenii, nu cunosc prea multe despre ce înseamnă o carieră și mai cu seamă un succes al acesteia. Astăzi vom întări afirmațiile făcute în articolul inițial și vom scoate în evidență lucrurile care vă vor face remarcați atât de șefi cât și de colegi.

Conversațiile inutile – bârfele

În primul rând, sustrageți-vă conclavului bârfei. Știm cu toții, în cadrul oricărui grup există câteva persoane care plimbă vorba de colo colo. Este bine să fiți la curent cu tot ce se întâmplă la locul de muncă dar evitați să luați parte la discuții și la răspândirea de zvonuri inutile. Evitând discuțiile inutile veți evita situații inconfortabile care pot dăuna carierei voastre.

Cultivarea unei atitudini pozitive

Este posibil ca urmările deciziei voastre de mai sus să creze tensiuni între voi și membrii conclavului bârfei dar, nu vă îngrijorați, comportamentul vostru exemplar nu va trece neobservat în fața superiorilor. De aceea, fiți prietenoși și amabili cu toți colegii de muncă, inclusiv cu membrii conclavului scoțându-le acestora în evidență trăsăturile pozitive ale caracterului lor în fața celorlalți. Este un lucru bun să aveți ceva pozitiv de spus despre fiecare dintre colegii cu care lucrați. Fiți pozitivi și oridecâteori aveți ocazia, zâmbiți și veniți în ajutorul oricui are nevoie.

În pas cu timpurile

Îmbunătățiți-vă aptitudinile și cunoștințele permanent. O idee bună este să fiți un pic mai pricepuți decât superiorul vostru imediat. Lumea se află într-o continuă evoluție, este nevoie să rămâneți în cursă, așa că învățați și faceți eforturi să fiți în pas cu evoluțiile domeniului vostru.

Ascultați ce au ceilalți de spus și absorbiți informațiile pe care aceștia le au și vi le împărtășesc.

După cum am spus, fiți mai pregătiți decât șefii voștrii și nu vă rezumați doar la departamentele cărora aparțineți, acumulați cât mai multe cunoștințe care pot să evidențieze rolul în cadrul organizației.

O mână care spală, o mână care ajută

Un alt lucru care vă poate face remarcați de către șefi este ca întotdeauna să veniți în ajutorul acestora. Încercați să le faceți sugestii care să le îmbunătățească eficiența la locul de muncă după care întreprindeți voi înșivă acțiuni în sensul acesta și susțineți-i în ceea ce au de făcut. Fiți chiar voi eficienți și în cunoștința amănuntelor referitoare la sarcinile de serviciu. Vorbiți cu autoritate și în cunoștință de cauză întotdeauna.

Acceptați responsabilități suplimentare și preluați sarcinile altora când este necesar fără să protestați. Fiți lideri, ajutați echipa să-și atingă obiectivele, faceți-vă disponibili celor ce vă solicită ajutorul și asigurați-vă că oamenii știu că pot conta pe voi (Isus a spus, ”cei ce vor să vă conducă, să se facă sclavii voștrii”.

Punând în practică ceea ce ați învățat mai sus veți evita situații jenante și potențial dăunătoare carierei voastre dar în același timp veți reuși să vă faceți remarcați și plăcuți.

Succes!

Etichete: , , Filled Under: Dezvoltare personală Posted on: 1 February 2016

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania