
Da, cu toții dorim să dăm lovitura și să câștigăm foarte mulți bani peste noapte dacă se poate. Deasemenea ca utilizatori de fiecare zi ai internet-ului primim cu toții mesaje de promovare pentru diverse produse sau servicii. Pe majoritatea le ignorăm însă. Aceasta formă de promovare se numește marketing direct prin poștă (în cazul nostru poșta electronică). De ce? Pentru că cele mai multe dintre aceste mesaje publicitare sunt slabe sau foarte slabe.
Dar ce anume face un mesaj publicitar să fie eficient sau bun?
-
În primul rând trebuie să spună exact ceea ce doriți să spună pentru a fi pe placul utilizatorilor.
- Trebuie să transmită mesajul în cât mai puține cuvinte pentru a minimiza costurile.
- Să producă rezultatele dorite,
Înainte de toate obiectivul principal al orcărui mesaj publicitar transmis prin poșta electronică sau expus pe pagini web este de a capta atenția utilizatorului. Imaginați-vă modul în care fiecare dintre noi navigăm pe internet scanând cu privirea fiecare articol sau porțiune de text, fiecare imagine afișată și implicit toate anunțurile publicitare posibile. Nimeni nu are timp să le citească pe toate și ca atare tratăm selectiv fiecare pagină web pe care o navigăm și fiecare text pe care îl parcurgem.
Din acest motiv ceva trebuie să îi creeze utilizatorului sau cititorului nevoia de a se opri din scanat pagina și a alege să vă citească mesajul sau anunțul. De aceea primele trei cuvinte trebuie să fie captivanteluați în considerare această regulă atunci când vă creați anunțurile și mesajele publicitare.
Cuvinte precum GRATUIT, CÂȘTIGAȚI, BANI RAPID, OFERTĂ SPECIALĂ, AFACEREA TA ACUM sunt exemple pe care zilnic le întâlnim pe internet. Atrageți atenția utilizatorilor implicându-i în alegerea lor. Nu-i ordonați utilizatorului cu mesaje ca, cumpără asta sau fă asta în primele cuvinte ci prezentații oferta și avantajele acesteia astfel încât decizia de a citi în continuare să-i aparțină în totalitate acestuia. Indiferent de cuvintele pe care vă decideți să le utilizați pentru a capta atenția utilizatorilor în cadrul anunțurilor voastre amintiți-vă că probabil pentru aceeași piață pe care o țintiți mai operează și alte firme sau agenți care oferă același tip de anunțuri ca și voi.
Succes!
Spune-mi ce crezi...