
Am citit ieri un headline pe un website care m-a amuzat teribil, titlul suna cam așa ”Succesul afacerii tale se află în SEO”..
De parcă asta ar fi o știre, binențeles că am trecut repede peste amuzament orientându-mi atenția către altceva. De aceea astăzi vom vorbi despre crearea unui website eficient.
Design website
Ok, let’s start, cu începutul și anume cu ceea ce e mai important, orice website este imperios necesar să arate profesionist fără a lăsa impresia de extravagant. Există numeroase programe de editare web, există programe software care permite editarea wysiwyg care permite crearea de website-uri plăcute la vedere.
Există de asemenea template-uri realizate destul de bine aferente diferitelor scripturi la dispoziția oricui pe web (ex. Scripturi WordPress, Joomla, Drupal etc.), am lucrat cu multe dintre aceste scripturi (inclusiv cele 3 de mai sus) și fiecare oferă atât avantaje cât și dezavantaje, ca o opinie personală, WordPress mi-a lăsat cea mai bună impresie.
Puteți alege după preferință oricare dintre cele trei scripturi în funcție de destinația acestuia. De exemplu, Joomla este utilizat într-o variată gamă de proiecte, proiecte destinate în mare măsură domeniilor de business, WordPress este un script creat la început pentru pasionații de scris, acesta a evoluat ajungând să fie utilizat și el în tot felul de domenii, precum educația acesta beneficiind de cele mai multe plugin-uri care îl pot transforma și adapta oricărui tip de proiect educațional.
În ziua de azi companiile de hosting oferă toate aceste scripturi ”free of charge” și după cum am spus, acestea vin cu șabloane preinstalate pe care le puteți dezvolta voi ulterior.
Cu toate astea, aveți posibilitatea de a opta pentru a cumpăra un șablon profesionist realizat de designeri precum cei de pe www.rockettheme.com sau www.templateplaza.com. Este simplu să vă creați un website care să arate bine.
Strategie link-uri
Pentru ca motoarele de căutare să recepteze mai rapid și mai eficient website-ul vostru este bine să aveți o strategie în privința legăturilor dinspre și către site.
Pentru ca link-urile să fie cât mai bine primite de motoarele de căutare acestea trebuie să conțină cuvinte cât mai populare. În privința asta este bine să aveți un schimb de link-uri cu website-uri care au un cât mai mare rank per pagină în Google de exemplu.
Directoarele de link-uri
Știu că nu prea mai sunt la modă dar directoarele de link-uri conțin de departe cel mai mare număr de link-uri. Aceste directoare sunt de fapt website-uri operate de persoane care evaluează personal sau automat fiecare website care se înregistrează pe ele. Este bine să vă înscrieți website-ul în aceste directoare deoarece de obicei page rank-ul acesta este destul de mare (și încă o dată, mărimea.. rank-ului contează).
PayPer Click
Companiile care gestionează motoarele de căutare oferă servicii de care vă permit să vă creați propriile mesaje publicitare care atrag trafic cu țintă precisă în mod foarte rapid.
De aceea, asigurați-vă că mesajul vostru este unul foarte particular, ata înseamnă că trebuie să fiți foarte exacți în exprimarea acestuia. Creați o strategie în sensul acesta axată pe tipul de public pe care doriți să îl atrageți deoarece dacă mesajul este prea general chiar și cei neinteresați vor face click ceea ce vă va face o gaură în buget pentru că pentru fiecare click veți plăti o anumită sumă de bani companiei respective.
Strategii de atragere și reținere a utilizatorilor
În vedeerea reținerii utilizatorului pentru cât mai mult timp în cadrul site-ului puteți utiliza strategii precum, pagini de mulțumire, prn crearea de reclame popup cu oferte de produse gratuite sau cu plată. În cadrul acesta puteți solicita detalii despre utilizator cum ar fi numele și adresa de email, țara de origine etc.
Țin să subliniez faptul că nu susțin utilizarea de ferestre popup pentru faptul că invadează în mod nelegitim intimitatea utilizatorului pe website.
Succes!
Spune-mi ce crezi...