Schimbarea apare doar când afacerea vinde. Marketing-ul înseamnă câștigarea și menținerea de clienți noi. În momentele în care nu vă promovați afacerea pierdeți clienți pentru că concurența voastră sigur își promovează interesele.
În vederea promovării afacerii voastre și pentru creșterea acesteia să privim la câteva idei în acest sens.
- Există și în România firme serioase care vând (legal) baze de date cu liste de email veridice pe care le puteți achiziționa în vederea promovării afacerii voastre prin email. Sau puteți oferi un schimb de liste (atunci când dispuneți de astfel de resurse) cărora mai apoi să le trimiteți mesaje promoționale.
- Despre crearea de website pentru afacerea voastră ca metodă de promovare am mai vorbit dar crearea unui blog în același scop este deja altceva deoarece pri intermediul unui blog puteți ține clienții în interesați prin mesaje periodice și entuziaste ce pot menține publicul captivat.
- Întotdeauna interogați clienții mulțumiți în legătură cu opinia lor cu privire la serviciile ți produsele voastre.
- Atunci când emiteți declarații asigurați-vă că acestea apar atât pe website-ul sau blog-ul vostru cât și pe fiecare fluturaș, factură sau broșură prin care vă faceți reclamă.
- Creați-vă cărți de vizită care să iasă în evidență. Prin intermediul acestora furnizați informații importante precum:
– Numere de Telefon pentru situații urgente
– Îndrumări vizuale (hărți) către sediile afacerii voastre
– Un slogan cu un mesaj puternic
- Daruiți comunității.clienții apreciază firmele care se implică în cauze sociale sau comunitare. De aceea este o idee bună să aliniați afacerea voastră cu astfel de cauze.
- Succes!
Spune-mi ce crezi...