Clienții noi, respingerea și atragerea acestora

 

p_112

În eforturile voastre de a vinde cât mai mult în mod inevitabil veți întâlni persoane care vă vor refuza și care vor respinge prezentările voastre.

Ce este bine să faceți în astfel de momente și situații?

Învățați.

Ce poate fi mai practic de atât?

Se spune că învățăm mai bine din greșeli decât din ceea ce facem corect, de aceea, este o idee excelentă să preluați aceste reacții ca răspunsuri utile în dezvoltarea afacerii voastre și în sporirea vânzărilor acesteia. 

Ideea este să interogați aceste răspunsuri și să scoateți la iveală ceea ce trebuie schimbat pentru a preîntâmpina astfel de reacții prin eliminarea elementelor lor constitutive, adică rezolvați problemele înainte ca ele să se transforme în reclamații.

Cum puteți să faceți față respingerilor?

Ehi bine, asta e o altă problemă cu, care mulți se confruntă.

Indiferent de mediul în care apar respingerile, acestea pot fi primite cu mult calm și înțelegere.

Metode și tehnici

Detașarea

Amprenta pe care persoanele cu, care intrăm în contact o pun asupra noastră

poate fi determinantă numai în măsura în care noi permitem acest lucru.

Tendința de a acorda negativismului prioritate este de asemenea un lucru cu, care oamenii se confruntă în general. De aceea atunci când cineva ne spune că un lucru este irealizabil de către noi, avem tendința să îi dăm dreptate.

Când se întâmplă asta este recomandat să privim opinia (pe ”noi/tu” nu putem/poți!) persoanei respective ca pe opinia celui ce și-o exprimă. Acest lucru nu înseamnă neapărat că noi știm mai bine sau că persoana în cauză are dreptate, nu, e vorba doar despre informații pe care le primim într-o situație sau alta.

Analizarea acestor informații însă vă poate îmbunătății următoarea mișcare. Priviți răspunsurile pe care le primiți de la cei ce vă contestă sau vă ca pe informații care vă pot ajuta să găsiți o altă abordare.

Apărați-vă cu fapte

Starea de frustrare sau chiar de supărare este normală când primim un refuz dar, ceea ce este foarte important de evitat atunci când aparent aveți un interlocutor ostil este căutarea de motive și scuze. Folosiți-vă de această ocazie pentru a găsi o modalitate mai bună de a face lucrurile.

Luați măsuri în vederea demonstrării persoanei respective că aceasta greșește în cazul vostru. Pentru a putea face asta, acceptați provocarea propusă de oponent rezolvând problema și demostrați-ii că respingerea nu a fost justificată.

Sfetnicul bun

Un NU poate surveni ca urmare a multor motive. În cazul în care oamenii râd de ideile voastre puneți-vă următoarea întrebare:

– Care este motivul pentru care se întâmplă asta, sunt ideile voastre cu adevărat anvangardiste și inovatoare încât oamenii nu le înțeleg sau poate pentru că ați explicat conceptele care stau la baza acestora insuficient și nu le-ați demonstrat acestora care sunt beneficiile de care vor avea parte?

În cazul ideilor cât și a produselor noi, de multe ori este nevoie de timp ca acestea să prindă, mai ales când vine vorba de un public reticent.

Un exemplu pozitiv în acest sens este inventatorul și industriașul american Alexander Graham Bell, de ale cărui idei s-a râs *acesta a afirmat că a găsit o modalitate în care oamenii vor putea comunica pe distanțe mari.

Ce a făcut Bell a fost să breveteze un dispozitiv capabil să emită și să recpționeze cuvinte rostite.

Ce putem extrage de aici este o conștientizare a faptului că de-a lungul istoriei au existat oameni care nu doar că și-au atins obiectivele dar au și reușit să își depășească propriile așteptări.

Istoria este sfetnic bun, luați aminte la ea.

Succes!

Etichete: , , Filled Under: Dezvoltare personală,Marketing și vânzări Posted on: 28 September 2015

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania