Cercetare de piață

nișă

Ahaaam!

Întrebarea care întotdeauna se pune în afaceri este ”cum reușim?”. Hooops!, nu prea există o rețetă infailibilă prieteni, ceea ce există totuși este pregătire și muncă plus un pic de noroc. Apoi ca rezultat al acestor trei ingrediente, poate că veți descoperi o nouă nișă sau cel puțin o zonă neexploatată.

În articolul de azi vă voi vorbi despre cum putem descoperi zone încă neexplorate din domeniile de afaceri.

Zone neexplorate în afaceri

Atunci când mă refer la o zonă neexplorată din domeniile de afaceri, ceea ce vreau să spun este că există zone foarte concentrate de piață (părți ale pieței unde există  o anumită cere specifică) pe care le putem identifica și le putem folosi în avantajul afacerii proprii.

Un exemplu în acest sens poate fi reprezentat astfel:

Există o mulțime de applicații pentru IOS dar există puține aplicații pentru sistemul de operare IOS create special pentru Apple SmartWatch. Înțelegeți ce spun?, adică chiar și atunci când aparent nu mai există nișe, acestea pot fi create cu imaginație, creativitate și stăruință.

Priviți situația astfel, acolo unde există interes, se pot dezvolta afaceri de succes.

Indiferent de modelul afacerii, de domeniul sau de complexitatea afacerii, acest concept este aplicabil și poate fi folosit cu succes.

Pentru a descoperi noi nișe și desigur, pentru a putea dezvolta afaceri de succes este absolut necesar să avem un interes autentic dincolo de interesul de a câștiga bani în domeniul în care operăm. Este nevoie să avem o plăcere proprie în ceea ce facem, de aceea, înainte de a porni în aventura descoperirii unei noi nișe sau a unei zone noi de interes este util să să ne gândim bine la ceea ce trezește în noi un interes real și o plăcere deosebită în așa fel că atunci când apare subiectul în fața noastră ni se umple chipul de zâmbet.

Este un lucru bun să nu vă îngrijorați în legătură cu nevoia ca afacerea să producă bani, concentrați-vă însă pe ceea ce aveți de făcut. Odată ce v-a venit o idee bună tot ce v-a mai trebui să faceți este să găsiți o modalitate de a face bani cu această idee.

Cercetarea de piață și cuvintele chie

În calitate de antreprenor este în sarcina voastră să conduceți o cercetare de piață. Pentru a face asta puteți utiliza diferite cuvinte cheie care definesc domeniul vostru de afaceri în motoare de căutare (pe Google). Puteți verifica de asemenea câte persoane utilizează acele cuvinte cheie zilnic. Procedând în felul acesta veți descoperi cât de mare este interesul față de produsele sau serviciile voastre. Puteți utiliza în acest sens fraze exacte pentru o determinare cât mai precisă. Pe internet există o mulțime de unelte utile pe care le puteți folosi pentru a vă putea duce la bun sfârșit cercetarea de piață. Dintre acestea le menționez doar pe cele mai cunoscute, Wordtracker este probabil cel mai recunoscut și popular, apoi este Free Keyword tool de la Wordstream, Free Keyword Niche și multe altele.

Indiferent de modalitatea în care preferați să vă desfășurați cercetarea de piață este recomandat să folosiți unelte cât mai precise în gestionarea acesteia.

Succes

Etichete: , , Filled Under: Marketing și vânzări Posted on: 30 March 2016

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania