Catering

catering

Ca o continuare a articolului precedent și în privința desfășurării unei afaceri de catering am decis să punctez câteva amănunte care să vă ajute să vă descurcați cu business-ul.

Voi pentru clienți

Primele lucruri pe care veți dori să-l aflați de la potențialii clienți sunt următoarele:

  1. Numele
  2. Adresa
  3. Număr de telefon de contact

Apoi va trebui să treceți la detalii iar primul detaliu pe care veste necesar să îl cunoașteți este tipul de eveniment pe care clientul dorește să îl organizați.

Odată obținute aceste informații este timpul să solicitați clientului detalii cu privire la următoarele:

  1. Cel/cea/cei/cele care plătesc organizarea evenimentului
  2. Scopul/scopurile și motivele organizării evenimentului

În cazul unui eveniment festiv este recomandat să aflați informații cu privire la fondul, interesele și lucrurile care plac persoanelor principale în numele sau pentru care are loc evenimentul. Acestea vă vor fi utilie în planificarea evenimentului.

Țineți cont de faptul că oamenilor le place să vorbească despre persoana lor și impresionați prin interesul acordat clientului și evenimentului pe care acesta vi-l propune.

Planificarea

Organizați evenimentul pe hârtie cu ajutorul informațiilor pe care le-ați cules în timpul interviului cu clientul. Acest lucru înseamnă că în cazul în care clientul dorește organizarea unei petreceri onomastice în cinstea unui adolescent iar acesta îi întâmpină pe invitați este bine să vă asigurați că toți știu cine este acesta.  În ceea ce privește petrecerea, o băutură răcoritoare și inițierea de conversații până ce se adună toți invitații. Deschiderea cadourilor și tăierea tortului sunt importante momente în definirea succesului unui astfel de eveniment.

Aceste detalii necesită planificare din partea voastră și dacă vreți să scoateți un profit este bine să aveți o idee despre costurile pe care le vor implica organizarea evenimentului. De aceea organizați totul dinainte pe hârtie și nu lăsați nici un amănunt la întâmplare pentru că hârtia va trebui să o înmânați apoi clientului ca o propunere.

În această propunere subliniați următoarele puncte:

  1. Costurile implicate și
  2. Timpul pe care îl presupune organizarea

Important!

Asigurați-vă că aveți loc pentru schimbări în conținutul propunerii voastre pentru că probabil clientul va avea propriile sale sugestii, fiți flexibili și propuneți idei suplimentare pentru fiecare punct.

Succesul în afaceri ține în mare parte de relațiile pe care le aveți și de organizarea pe care o implicați. Afacerile din domeniul catering-ului se bazează foarte mult pe promovare directă.

Furnizarea de servicii de catering înseamnă de la printarea invitațiilor (ex: la un eveniment nupțial) până la curățarea de după eveniment.

Succes!

Etichete: , , Filled Under: Idei de afaceri Posted on: 18 September 2015

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania