O strategie sigură de marketing este să vindeți către cumpărătorii voștrii cei mai bogați. Nu-i abandonați niciodată iar aceștia vor învăța să vă respecte chiar și atunci când produsele voastre nu sunt chiar favoritele lor. Există ”conceptul cumpărătorului ideal” și deși numărul clienților ideali este întotdeauna mai mic comparativ cu numărul total al posibililor cumpărători aceștia sunt mult mai ușor de targetat ceea ce duce automat la o scădere a costurilor dar și o acoperire mai mare a pieței. Strategia constă în atacarea clienților cu cea mai mare rată posibilă de răspuns. Desigur astfel ajungeți să vă întrebați ”care anume sunt clienții ideali pentru afacerea mea?”.
Indiferent de afacerea pe care o desfășurați fie în mediul online sau offline cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să căutați să aduceți anunțurile voastre publicitare în fața celor mai bogați dintre clienții pe care afacerea voastră și I-ar putea permite. Mergeți în mediile cele mai innfluente cu cea mai mare perspectivă, mergeți după cei mai bogați potențiali clienți ai voștri.
Încercați să-i faceți ținta anunțurilor voastre publicitare cele mai sofisticate și cele mai de bun gust cu regularitate fără însă a-i agasa într-un mod ostentativ. Toată lumea urăște mesajele SPAM! O dată sau de două ori pe lună este suficient de frecvent ca mesajele și implicit anunțurile voastre să poată fi observate și în final luate în considerare chiar și de către cel mai refractar dintre potențialii clienți. Faceți=vă numele cunoscut, deveniți un renume și în felul acesta cei care v-au declarat inițial că nu sunt interesați vor deveni la rândul lor curioși și nu doar că aceștia vor începe să vă respecte perseverența dar vor începe să dezvolte și o anume obligație ca față de un prieten care vine în vizită indiferent de situație.
Faceți în așa fel încât anunțurile publicitare să fie în primul rând de bun gust, cu un simț al umorului clasic și bine dezvoltat (nimeni nu îi urăște pe Charlie Chaplin sau pe Stan și Bran). Nu dați înapoi de la a utiliza culori calde pentru a face din anunțurile voastre opere de artă.
După cum am spus la început..
Nu renunțați!
Secretul este să nu renunțați, demonstrați încredere în produsul sau serviciul pe care îl vindeți și faceți publicitate către clienții ideali și până la urmă toți vor ști cine sunteți.
Tot ceea ce trebuie să faceți este să vă dedicați lor.
Succes!
Spune-mi ce crezi...