Hainele îl fac pe om!
Este adevărat, imaginea este deosebit de importantă pentru oameni în ul țintă află de la și despre voi.
general și pentru oamenii de afaceri în special.
Auto-brănduirea sau crearea unei imagini în mintea celorlalți în speță în mintea cumpărătorilor sau a clienților.
Ce este un brand?
Un mod de a descrie conceptul de ”branding” este să spunem că este ”percepția pe care o au consumatorii atunci când vă văd, vă aud sau într-un fel sau altul conștientizează cu privire la voi”. Brand-ul este de fapt imaginea pe care o prezentați permenent de la logo-ul firmei până la felul în care se îmbracă angajații voștri. Brand-ul vostru este ceea ce publicul vostru țintă află de la și despre voi. Brand-ul este de asemenea ceea ce media prezintă despre voi dar și modul în care customer service-ul firmei voastre gestionează reclamațiile.
Modul în care clienții își amintesc de ”voi” (firma, produsele sau serviciile voastre) este o reflecția a prestanței brand-ului vostru. De aceea se mai spune și că brand-ul este ceea ce primesc cei vizați de voi din contactul cu voi, de la interacțiunile satisfăcătoare sau nu la activitățile menite să creeze o relație cu aceștia.
Întrebați-vă asta:
– Cumpărătorii și potențialii voștri cumpărători au încredere în voi?
În cazul în care comercializați produse care pot fi gustate, gustul specific al produselor voastre cât și calitatea acestora fac parte din brand .
Este foarte important să dați tot ceea ce aveți mai bun deoarece brand-ul încorporează toate aspectele privitoare la voi.
Așadar după cum probabil ați înțeles deja brand-ul este esențial în stabilirea identității voastre în piață iar consistența este cheia care face acest lucru posibil.
Asigurați-vă că vă faceți timp pentru a examina mesajul pe care îl transmiteți atât celor din jurul vostru cât și cumpărătorilor voștri.
Spune-mi ce crezi...