Când eram mic era la modă să ținem Jurnale Personale în care ne scriam în special gândurile și în mare pățanile de zi cu zi și chiar țineam Oracole unde prietenii și apropriații răspundeau la întrebări personale și își lăsau propriile gânduri.
Aceasta din urmă reprezenta o modalitate de socializare la modă pe-atunci (maamăă ce bătrân trebuie să fiu!!) și deasemenea de promovare sau câștigare a atenției jurnalul personal fiind doar o modalitate de păstrare de amintiri personale spre deosebire de Oracol care păstra memorii din partea prietenilor.
Odată cu inventarea internet-ului lucrurile s-au schimbat oarecum. Acum, un astfel de jurnal expus public ar putea reprezenta o modalitate de a impulsiona afacerile.
Redenumite Blog-uri, Jurnalele Personale de azi au devenit o modalitate de a angrena cititorii și potențialii cumpărători în diverse activități.
Un blog este de fapt un jurnal sub forma unui website și actualizat cu regularitate ce conține (de obicei dar nu numai) știri, opinii și idei. Acestea invită cititorii să posteze conținut sub formă de comentarii și tot felul de alte resurse precum link-uri și imagini pe baza a ceea ce se dezbate în cadrul blog-ului propriuzis.
Nici un blog nu se adresează tuturor ci pot doar să ducă la îndeplinire diverse deziderate specifice precum:
Expunerea unui nou produs sau a unei idei
Pentru unii ideea de a scrie într-un blog are sens deoarece, să zicem, aceștia operează afaceri care oferă produse sau servicii care necesită detalieri, suport sau furnizarea de detalii specifice iar ideea unui blog pare a fi cea mai bună.
În felul acesta impactul asupra afacerii va fi unul pozitiv deoarece oamenii vor căuta în permanență informații noi și noi modalități de a interacționa unii cu alții. Tot așa oamenii și în definitiv clienții vor fi mai bine informați și deasemenea vânzările vor fi mai eficiente.
Îmbunătățirea raiting-ului în motoarele de căutare
Postarea de blog-uri deasemenea vă pune în contact cu publicul căruia vă adresați. După cum probbil știți deja vizitatorii care vă vizitează blog-ul în urma căutărilor în motoarele de căutare pot conduce la mai multe vânzări deoarece acești vizitatori sunt de obicei cei care vă caută pe voi, produsele sau serviciile voastre sau produse sau servicii asemănătoare în mod specific. Blog-urile deasemenea sporește frecvența cu, care aceste motoare de căutare vă identifică pe voi sau afacerea voastră.
Deci indiferent de subiectul promovării este mult mai util și mai eficient să vă promovați prin intermediul blog-ului personal sau de afaceri decât prin intermediul rețelelor de socializare. Desigur , prin intermediul acestor rețele de socializare ca Facebook și Twitter veți atinge un public mai larg dar dacă ceea ce urmăriți este o relație personală cu clienții blog-ul personal sau de afaceri este o idee mai bună.
Succes!
Spune-mi ce crezi...