Acțiune și cumpărare

Ați ajuns în felul acesta la momentul în care să rezumați tot ce i-ați prezentat posibilului vostru client și să-i solicitați acestuia să ia atitudine și să cumpere produsul/serviciul.

Acțiunea de a cumpăra

Puteți să-i solicitați celui ce vă citește anunțul să purceadă la cumpărarea produsului foarte simplu. Studiați alte prezentări de care știți că sunt eficiente și vând; observați elementele incluse în fiecare dintre acestea și alege-ți-le pe acelea care în opinia voastră (de acum avizată) conțin elementele rezonabile obiectivelor voastre și duplicați-le efectul în prezentarea voastră.

SOLICITAȚI TRECEREA LA ACȚIUNE

CEREȚI BANII

Anunțurile în general sunt frumoase și deseori foarte bine scrise=convingătoare cu toate acestea multe dintre acestea nu își duc obiectivul până la capăt. La capăt, huuh, ce înseamnă asta?

Păi să scoată banii de la cel ce-l vizualizează așa că a venit timpul să faceți acest pas.

Puteți face acest lucru folosind una din următoarele metode:

Scriind ceva de genul ”toate acestea pot fi ale voastre (produsul + bonusuri  dacă acestea există) și în felul acesta veți putea începe să vă bucurați de acest nou și îmbelșugat mod de viață prin simplul gest de cumpărare a ”produsului” pentru prețul de doar xx$ (moneda folosită de voi).

2.     Puteți oferi bonusurile pe care le propuneți pentru a impulsiona acțiunea de cumpărare.

3.     Deasemenea puteți plusa oferind garanții în cadrul ofertei voastre. Faceți acest lucru oferind posibilitatea returnării produsului și a bonusurilor în cazul în care cumpărătorul nu este mulțumit. Atenție, oferiți această ”satisfacție garantată” cu stipularea unor parametrii care vor fi atinși.

4.      Totodată cu aceste bonusuri și garanții puteți stimula prin stabilirea unui termen limită în care oferta voastră va fi disponibilă termen după care oferta va fi retrasă.

Notă:

Orice premiu sau bonus pe care îl veți oferi este important ca acesta să aibă legătură directă cu produsul din moment ce bonusul este utilizat doar sub formă de impuls pentru a-i forța mâna potențialului cumpărător. Acesta va va ajuta întotdeauna la impulsionarea acțiunii în vederea cumpărării. Cu cât veți face garanția voastră mai ușor de înțeles cu atât comenzile privind produsul vor spori.

Modul în care doriți să acționeze potențialul cumpărător ar trebui să fie specificat foarte clar și ar trebui evitate orice fel de complicații privind procedura de cumpărare.

Imaginați-vă că cel care va fi interesat de produsele voastre oferite online va fi probabil acasă, posibil stând la calculator și navigând prin oferta voastră, el  citește.. Acesta se simte confortabil fiind însă atent la oferta voastră fiind deja ”gata” de cumpărare de aceea orice îi veți cere îl va scoate din starea lui de confort. Orice îi veți cere este important să fie simplu, clar și rapid de făcut.

Spuneți-i fără doar sau poate ceea ce trebuie să facă pentru a plasa comnda și pentru a intra în posesia ofertei voastre.

Cu acest articol închei această mini-serie de articole al cărei scop este acela de a clarifica cum anume se scrie un anunț care poate vinde un produs sau serviciu.
Succes!

Etichete: , , Filled Under: Bani,Startup de bază Posted on: 15 May 2015

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Responsabilitate

Acest Blog este proprietatea thaDomeron Projects SRL şi este utilizat de Alex Popa doar, ca un website Personal. Toate articolele sunt opiniile proprii ale autorului (Alex Popa) iar thaDomeron Projects SRL nu raspunde pentru acestea..

Detalii de Contact

  • thaDomeron Projects SRL
  • Strada Pictor Nicolae Grigorescu
  • Giurgiu, Numar 75
  • Giurgiu - Romania